Tämä on hankala. Kuka olen, ja mikä blogin tarkoitus on?

 

Pidän jo paria blogia, enkä niihin oikein tykkää purkaa epäkohtia, joita löydän some-elämässä.

 

Olen reilu kolmekymppinen nainen. Olen siis elänyt lapsuutta ja nuoruutta 80-90 -luvuilla, jolloin ei ollut älypuhelimia, eikä liiaksi vielä nettiä palvelemassa kaikkeen. Olen myös sairastanut koko ikäni, ja tulen sairastamaan. En siis ole tehnyt Googlella diagnoosia, olen osannut ne lääkäreiltä kysyä. Tai siis vanhempani ovat. Olen täysin turkulainen (syntynyt Heidekenissä), mutta en aina ymmärrä turkulaista luonnetta, se tympäisee suorastaan. Kaupunkina tämä on muuten mitä mahtavin asua, en ikinä muuttaisi pois. Mutta ihmiset, tämä luonne joskus häiritsee minua, minä kun reissaan ympäri Suomea jonkin verran.

 

Koitan olla  avaamatta joka murhettani yhteen tekstiin, koitan osata jaotella.